هزینه ساخت گیج روغنی چقدر است
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

گیج روغنی چیست؟

مکانیزم عملکرد عقربه در این گیج 10 بار عقربه ای به صورت روغنی بوده و کانکشن آن 1/4 اینچ از پشت است. بدنه این گیج از جنس استنلس است. لیست قیمت گیج فشار روغنی استیل 304 بوده و دارای اتصال برنجی سایز 1/4 اینچ می باشد . گیج های فشار موجود در بازار ایران عموما در دو مدل گیج فشار روغنی و گیج فشار خشک می باشند

که این دو مدل دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشند ولی هر دوی این مدل های گیج فشار وظیفه اصلی خود را که نشان دادن فشار سیال می باشد را انجام می دهند اما دقت اندازه گیری و یا میزان کارایی این دو مدل با یکدیگر متفاوت می باشند . در هر صورت سنسور فشار میزان فشار را تشخیص داده و با کمک ترانسدیوسر و مبدل، نتایج را به صورت حرکت عقربه در صفحه دستگاه نشان می دهد. مانومتر نشان دهنده فشار روغنی پکنز از مانومتر های میان رده و قیمت مناسب است.

گیج ها روغنی مکانیزم های مختلفی برای اندازه گیری فشار دارند. محصولات ویکا بسیار گسترده بوده و مدت هاست که به کشور ما وارد می شوند که از بین آن ها گیج های نمایش دهنده فشار بسیار در برودت کاربرد های فراونی دارند. مدل های مذکور دارای تفاوت های قابل توجهی با یکدیگر بوده، اما هر دوی آن ها وظیفه نمایش فشار سیال را بر عهده دارند.

 

هزینه ساخت گیج روغنی چقدر است

از گیج عقربه ای جهت اندازه گیری میزان فشار بر آمده بر سطح نسبت به سطح مقطع استفاده می شود. این گیج فشار روغنی باد تجهیزی مناسب برای نصب در خط لوله تحت فشار سیال است که دارای رنج اندازه گیری 0 تا 10 بار و صفحه نمایشگر عقربه ای 6 سانت است که بر حسب واحد های bar و psi درجه بندی شده است.

نوع دیگری از اتصال فشارسنج ها می باشد که به صورت فلنج دار می باشد و به صورت پیچ و مهره و به واسطه فلنج ها نصب می گردند . نوع اتصال Bottom / اتصال از زير است. لرزش دستگاه های مکانیکی و لوله های اتصال یافته به آن ها زمینه ارتعاش دائمی این دسته از فشارسنج ها را فراهم آورده است. اما در برخی موارد ظهور برخی اختلالات در سیستم پایپینگ زمینه افت یا افزایش کذب فشار را فراهم می سازد.

هر دو عامل افت و یا زیاد شدن فشار سیالات می تواند باعث تخریب و یا عدم کارایی بخشی از سیستم پایپینگ و لوله کشی شود که می بایست نظارتی به این سیستم ها و فشار سیال داشته باشیم لذا برای این نظارت می بایست از فشار سنج ها استفاه کنیم . اما گیج فشار روغنی به نحوی درزگیری شده که از بروز چگالش درون آن جلوگیری میشود و عدم نفوذ رطوبت به داخل گیج روغنی باعث میشود که بتواند در شرایط یخزدگی محافظت شده و عملکرد خود را داشته باشد.

 

انواع گیج روغنی

لازم به ذکر است که چه سیستم با افت فشار رو به رو شده و چه فشار سیال موجود در آن افزایش یابد، قسمتی از لوله کشی آن تخریب شده و یا عملکرد درستی را از خود به نمایش نخواهد گذاشت. گیج فشار 10 بار صفحه 6 سانت روغنی ویک در سیستم های تحت سیال پنوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. گیج فشار روغنی 0 الی 6 بار FG با صفحه ی 6 سانتی متری روغنی جهت اندازه گیری فشار در خطوط آب ، خطوط پنوماتیک و سایر مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد .

استفاده از گیجها در سیستمهای پنوماتیک و هوای فشرده نیز متداول است زیرا فشار در مکانهای بسیاری از سیستم اندازهگیری میشود. با استفاده از مانومتر مطمئن خواهید شد که هیچ نشتی و یا تغییرات فشاری وجود ندارد که بتواند بر روی عملیات سیستم هیدرولیک تاثیر بگذارد. در مکانیزم دو تکه، بوردون تیوب و محرک عقربه سوار بر تکه برنجی هستند که خود آن بعد از خروج از بدنه فشارسنج به داخل تبدیل برنجی دیگری رفته که همان رزوه فشارسنج است.

اما در مکانیزم یک تکه، همانطور که از اسم آن پیداست، فشارسنج از محرک عقربه تا رزوه ها یک پارچه است و چنین گیجی از ضریب اطمینان بسیار بالاتری برخوردار است.

 

گیج فریونی

 

اما در وهله دوم وجود روغن در این محفظه صرفاً برای گرفتن لرزش عقربه نیست. نگهداری شود. در صورت تقاضا شرکت آرکا کنترل میتواند این مدل گیج روغنی پکنز را با کمترین قیمت و با تضمین کیفیت خدمت شما تقدیم نماید.

طور کلی فشار یکی از کمیت های مهم در سیستم های صنعتی بوده که اندازه گیری و کنترل آن از اهمیت بس یار بالایی بر خوردار است. به همین صورت کنترل و اندازه گیری آن نیز مهم میشود. مهم ترین ویژگی درجه فشار، میزان فشار قابل نمایش آن است و در صورت افزایش سطح فشار به مقدار بیشتر از حد مجاز دچار مشکل می شود. حال شاید از خودتان بپرسید که اصلی ترین دلیل این کار چیست؟

این نوع گیج روغنی متداول ترین نوع فشارسنجی است که غالبا آن را در پروژه های صنعتی و تاسیساتی مورد استفاده قرار می دهند. در مورد قیمت گیج فشار PAKKENS نیز این مسئله صادق است.

 

yad-khabar.ir/لیست-قیمت-گیج-فشار-روغنی/
taktanews.ir/گیج-فشار-روغنی-دراگون-400-بار/
etelaresankhabar.ir/قیمت-گیج-فشار-روغنی/
aseman-kharash.ir/8-عامل-شایع-خرابی-گیج-فشار-و-راهحلها/





:: بازدید از این مطلب : 1823
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir